niedziela, 17 listopada 2013

Kolejny dzień z serii.





Wagi nadal nie mam. Na starej się nie ważę bo podwyższa i zawsze nie wiem ile kilogramów mi dodaje.
Wariuję.
Wariuję.
Wariuję

Zmierzyłam się w obwodzie:
Talia: 66cm
Biodra: 84cm
Łydka: 32cm
Udo: 50cm

Nie wiem czy to dużo, czy mało, nie wiem ile ważę.

Poza tym trzymam się dobrze i to jest najważniejsze. Tak sądzę przynajmniej.
Dietę utrzymuję, napadów nie mam.
Więc jest dobrze.
Na razie jest dobrze.
Następnym razem napiszę więcej.
Trzymajcie się.
Buziaki.

4 komentarze:

  1. o proszę, biodra i łydka tyle samo co u mnie ;))
    Super, że nie masz napadów, bądź dzielna dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prawie takie same wymiary jak ja :) Zaledwie 1,5 cm w każdym obwodzie więcej ode mnie, a ja przy 163 cm wzrostu ważę 53 kg, więc jeżeli masz wzrost podobny do mojego to możesz ważyć porównywalnie tyle samo. No, ale nic tak nie da pewności jak waga! Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne wymiary :)
    ciesze się że radzisz sobie z dietą
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wymiary :) Cieszę się że jest wszystko dobrze, oby długo tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń