wtorek, 8 października 2013

Pomocy !!!


No, więc teraz burza mózgów trwa w mojej głowie. Jutro mam ważenie i mierzenie w szkole i zastanawiam się jak ją oszukać, żeby nie było mało, zbyt mało. Najgorsze jest to, że to będzie w dzienniku internetowym, wiec będzie dostępne dla rodziców. Gdyby nie to to bym to olała ale tak... Powiedziałam mamie, że mam 56kg a mam co najmniej o 2 mniej. Mam nadzieję, że nie karze nam się rozebrać za parawanem żeby było bez ciuchów. 
Tak poza tym, już na spokojnie to sorry, że mnie nie było ale był problem z dotarciem do laptopa, a poza tym to teraz nadrabianie szkoły i na bieżąco. 
Najciekawsze jest to, że w pierwszym dniu po nieobecności w szkole to nie było jak się czujesz tylko pokaż tatuaż :D Moja klasa potrafi podbudować człowieka.
Tradycyjnie w każdy poniedziałek miałam dawać swoje wymiary ale, że on był wczoraj, a zazwyczaj wszystko robię po kąpieli to żeby dodać dzisiejszy dzień, napiszę wam wszystko jutro.
Żeby nie było, że o was nie dbam:

Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz